Bixia – årsredovisning Tillsammans med Gryt film har Identx producerat elbolaget Bixias årsredovisning för 2018. Årsredovisningen är webbaserad och bygger till stor del på rörligt material. Syftet med en årsredovisning som bygger på filmer var att nå en bredare målgrupp genom ett lättillgängligt och intressant innehåll som besvarar de frågor som [...]
Grundtuben
bishopGrundtuben - plattform, visuell identitet och ny webb Grundtuben utför totalentreprenader för bullerplank och andra applikationer som kräver grundläggning. Grundtuben hade önskemål om att fräscha upp varumärket och Identx fick förtroendet att arbeta fram en plattform, skapa en ny logotyp och grafisk profil, arbeta fram en kommunikationsstrategi samt en ny webbsida. [...]
Vadstena
bishopVadstena - en kreativ historia Utmaning Konkurrensen om invånare, företag och besökare blir allt mer påtaglig och Vadstena Turism och Näringsliv AB ville definiera Vadstenas platsvarumärke med målet att få fler att upptäcka Vadstena som boendeort, etableringsort eller en plats att besöka och semestra på. Vi fick uppdraget att analysera och [...]